Niezbędna wiedza o Care Pack od HP

 

 

 

 

Dlaczego warto wykupić pakiet HP Care Pack?

  • Spokój i pewność: Zyskujesz natychmiastowy dostęp do dodatkowych usług poza tymi oferowanymi w gwarancji fabrycznej. Inwestując w pakiet HP Care Pack teraz, możesz zapomnieć o nieoczekiwanych kosztach w przyszłości, po wygaśnięciu gwarancji fabrycznej.
  • Brak niespodziewanych kosztów: Usługi wymiany i naprawy fizycznych części produktów HP poza gwarancją mogą być bardzo kosztowne. Na przykład w rzadkich przypadkach awarii dysku twardego koszty naprawy mogą sięgać nawet połowy ceny urządzenia.
  • To proste: Przy zakupie przez Internet rejestracja pakietu HP Care Pack nie jest konieczna; HP zrobi to za Ciebie. Po zakupie pakietu HP Care Pack otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, zawierającą wszystkie potrzebne informacje na wypadek awarii urządzenia.
  • Bez problemów: W przypadku problemów z urządzeniem wystarczy skontaktować się telefonicznie z Centrum pomocy technicznej HP i podać technikowi swój numer pakietu HP Care Pack, by uzyskać natychmiastową diagnozę problemu lub w razie potrzeby ustalić szczegóły usługi naprawy, w tym odbiór i zwrot urządzenia bez dodatkowych kosztów – z bezpłatną wysyłką!

 Pakiet HP Care Pack obejmuje:

  • Telefoniczną diagnostykę i rozwiązywanie problemów przez certyfikowanych, doświadczonych techników firmy HP;
  • Wsparcie dla oprogramowania powiązanego z produktem HP w momencie dostawy, w tym instalację, konfigurację, komunikaty o błędach i indywidualne problemy z użytkowaniem oprogramowania;
  • W przypadku awarii produktu ze względu na nieprawidłowe działanie sprzętu lub inne defekty produktu, pakiet HP Care Pack zapewnia usługi odbioru i zwrotu na wskazany adres, wraz z transportem i robocizną.

 

Usługi wsparcia pakietu HP Care Pack nie obejmują uszkodzeń ani usterek wywołanych przez:

  • Awarie lub ograniczenia funkcjonalności oprogramowania lub produktów firm innych niż HP albo produktów mających wpływ na systemy objęte usługami wsparcia pakietu HP Care Pack;
  • Modyfikacje, nieprawidłową konserwację lub kalibrację systemu, które nie zostały wykonane przez pracowników firmy HP lub upoważnionych przez firmę HP;
  • Nieprawidłowe użytkowanie, zaniedbanie, wypadki, uszkodzenia spowodowane działaniem ognia lub wody, zakłócenia w dostawie energii elektrycznej, usługi transportowe przez podmioty inne niż firma HP oraz jakiekolwiek inne zdarzenia poza kontrolą firmy HP;
  • Złośliwe oprogramowanie (np. wirusy, robaki itp.) niewprowadzone do systemu przez firmę HP.
  • Uszkodzenia spowodowane stosowaniem atramentów innych firm niż HP

Rejestracja

  • Klient ma obowiązek zarejestrować Produkt HP objęty usługą pomocy technicznej w przeciągu dziesięciu (10) dni od zakupu usługi HP Care Pack. W tym celu należy postąpić zgodnie z instrukcjami dotyczącymi rejestracji, zawartymi w każdym pakiecie, przesłanymi e-mailem lub przekazanymi w inny sposób przez HP.
  • W przypadku zmiany lokalizacji Produktu HP objętego usługą HP Care Pack lub przeniesienia prawa do usługi pomocy technicznej HP Care Pack wraz ze sprzedażą używanego Produktu HP, rejestracja (lub stosowna korekta danych związanych z aktualną rejestracją tego Produktu HP) powinna być dokonana przez Klienta w ciągu dziesięciu dni od zmiany lokalizacji Produktu HP, lub zakupu tego Produktu HP przez nowego właściciela.
  • HP nie ma obowiązku świadczenia usług pomocy technicznej HP Care Pack, jeżeli klient nie zarejestrował produktu HP zgodnie z warunkami umowy

 

 

Pogwarancyjne i przedłużone usługi pomocy technicznej HP Care Pack

  • Niektóre wybrane Produkty HP mogą kwalifikować się do zakupu pogwarancyjnych lub przedłużonych usług pomocy technicznej HP Care Pack. Usługi takie muszą zostać zakupione i zarejestrowane zgodnie z następującymi warunkami:
  • Nie wcześniej niż na 90 dni przed wygaśnięciem oryginalnej gwarancji na Produkt HP lub
    wygaśnięciem wcześniej zakupionych usług HP Care Pack;
  • Nie później niż w ciągu 30 dni od wygaśnięcia gwarancji na Produkt HP lub wygaśnięcia wcześniej zakupionych usług HP Care Pack.
  • Na ten sam Produkt HP można jednocześnie zakupić i zarejestrować tylko jedną usługę pogwarancyjną HP Care Pack lub jedno przedłużenie takiej usługi HP Care Pack.

Poznaj markę: HP