Funkcjonalnie w biurze
Biuro to właściwie serce firmy. Tu toczy się jej całe życie, załatwia się ważne dla niej sprawy, nieraz tu przychodzą klienci, to też centrum dowodzenia. Biuro musi łączyć w sobie funkcjonalność, praktyczność i estetykę. Ilość akcesoriów i urządzeń, jaka potrzebna jest w biurze, może przywrócić o zawrót głowy. Ale nie ma wyjścia – przecież nie będziemy biegać po mieście, gdy trzeba coś przyciąć, zbindować, zestawić. Schludność prowadzonej i przygotowywanej dokumentacji i archiwum w pewnym sensie wiele mówi o pracy biura. Pojawia się jednak pytanie: co zrobić, by wszystko, co potrzebne, mieć, a jednocześnie nie zastawić powierzchni? Na szczęście producenci urządzeń biurowych biorą to pod uwagę i dostosowują swoje produkty do potrzeby przestrzenności w biurze.
Centrum Papieru ma w swojej ofercie produkty, które znacznie ułatwiają życie. To na przykład stojaki przyścienne na papier, które dają możliwość bezpiecznego przechowywania dużych arkuszy bez szkody dla ich stanu, gilotyny, które nie tylko świetnie tną, ale można je bez problemu złożyć, dzięki czemu nie zajmują dużo miejsca, a ich ergonomiczna konstrukcja ułatwia i korzystanie z nich, i transport. Podobne zalety mają proponowane przez nas trymery lub bindownice. Design takich urządzeń wydaje się może nie najważniejszy, ale warto zwrócić na niego uwagę, gdy wiadomo, że rodzina urządzeń biurowych będzie się sukcesywnie powiększać.