Pierwsze na świecie mapowanie papieru.
2 lata testów i obsesja, aby to zrobić!
Papier Double A - powszechnie znany jako Double Quality Paper, cieszy się zaufaniem klientów w ponad 130 krajach. Pracuj mądrze, baw się dobrze to specjalna kampania, która za każdym razem okazuje się ogromną niespodzianką i wzbudza podziw swą kreatywnością. Współpraca pomiędzy Double A i OK GO demonstruje podejście DA w docieraniu do nowej generacji grup docelowych, wykorzystując uniwersalność muzyki i kreatywność OK GO, promuje bardziej świeży i przyjazny wizerunek marki, wraz z wysokiej jakości produktem, któremu ufają wszyscy.
Dobre rzeczy nie przychodzą łatwo. Obsession for Smoothness trwała ponad 2 lata. Dzięki determinacji, nowym technikom produkcji muzyki i wideo, stworzono wyjątkowy klip, w przeciwieństwie do tego, co wcześniej zrobiono. Celem było stworzenie jeszcze lepszego i bardziej niewiarygodnego filmu. Biorąc pod uwagę wcześniejsze sukcesy OK GO, stawka jest wysoka. OK GO ściśle współpracował z zespołem produkcyjnym w poszukiwaniu innowacji, dopóki nie natrafili na najnowszy pomysł Paper Mapping.
Ten nowy, wyjątkowy i bardzo ekscytujący pomysł pozwala OK GO bawić się eksperymentując ruchami. Zespół spędził 2 tygodnie w Japonii, gdzie miały miejsce zdjęcia, i pomagał w opracowaniu oraz przetestowaniu systemu, aby wszystko działało idealnie. Przećwiczone zostały ruchy taneczne do filmu - które wykonano przed 567 drukarkami i niezliczonymi stosami papieru.
X OK GO: najbardziej kreatywna grupa muzyczna.
Determinacja, która staje się obsesją.
Gładkość papieru Double A, która pozwala na drukowanie bez zacięć jest sercem i duszą tego projektu World's First Paper Mapping, a Double A dowiódł swojej finezji przez 5 dni nieprzerwanego kręcenia - co umożliwiło stworzenie tego wspaniałego teledysku.
"Obsesja" odzwierciedla także wspólny punkt widzenia zarówno Double A, jak i OK GO - wspólna determinacja, a nawet obsesja, by stworzyć coś nowego, innego i kreatywnego, który stałby się Talk of The Town. Zobowiązanie Double A do tworzenia papieru najwyższej jakości dla użytkowników na całym świecie wykracza poza zwykłą pasję. To Obsesja na punkcie gładkości, która przewyższa fizyczną gładkość papieru. Chodzi o to, aby umożliwić bezproblemową pracę drukarek wszystkich klientów.
Co więcej? Te ogromne stosy papieru wykorzystane w teledysku nie zostaną po prostu wrzucone do kosza na śmieci! Double A od dawna znany jest ze swojej odpowiedzialności za środowisko; dlatego cały papier użyty w filmie został poddany recyklingowi, a wpływy zostały przekazane na rzecz Greenpeace, międzynarodowej organizacji pozarządowej zajmującej się środowiskiem i pokojem od ponad 46 lat.
OKGOXDoubleA - Obsession
Behind the scenes video
Jako globalna marka, Double A współpracowała już w różnych pamiętnych kampaniach, od sponsorowania przeboju Transformer - Dark Side Of The Moon do partnerstwa z guru marketingowym, profesorem Philipem Kotlerem, "Paper from KHAN-NA" - studium przypadku zrównoważonego rozwoju w produkcji papieru na World Marketing Summit 2014. Pochodzący z Tajlandii "Paper from KHAN-NA" jest szeroko chwalony za promowanie życia w społeczności, znikomy wpływ na środowisko, nowoczesność, innowacyjne podejście marketingowe, nie wspominając już o innych międzynarodowych nagrodach - zwycięskie kampanie, które Double A prezentował na całym świecie.
Współpraca z Paramount Pictures i Michael'em Bay "Transforming Paper" - filmowy spot reklamowy i produkt w Transformers - Dark of the Moon |
||
Współpraca z profesorem Philip'em Kotler'em Studium przypadku zrównoważonego rozwoju w produkcji papieru na World Marketing Summit 2014 |
||
"Papier nie jest taki sam" - kampania DA dla telewizji TVC
|
||
Produkt wyróżniony w teledysku PSY - Gentleman Piosenka K-pop autorstwa południowokoreańskiego muzyka PSY wydana w 2013 roku
|
Źródło:
http://www.doubleaxokgo.com/home/en.html