Papier Double A Premium
|
Promocja
Kup łącznie 50 ryz papieru A4 Double A Premium i otrzymaj ładowarkę indukcyjną Avenue Bora GRATIS!
Ładowarka indukcyjna Avenue Bora
Drewniana bezprzewodowa ładowarka Bora wykonana jest z naturalnego drewna i umożliwia ładowanie smartfonów bez użycia kabli. Pozwala na ładowanie urządzeń z natężeniem 0,75A.
Obsługiwane urządzenia, m.in.:
- iPhone 8 / 8 Plus / X
- Samsung Galaxy Note5 / S6 / S6 Edge / S6 Edge+ / S7 / S7 Edge / S8 / S8+
- Google Nexus 5 / 6 / 7
- HTC Droid DNA, 8X
- LG G3 / G4, Lucid 2 / 3
- Nokia Lumia 920/930
Ładowanie iPhone sprzed wersji ładowania bezprzewodowego iPhone 8 wymaga przejściówki lub etui do ładowania bezprzewodowego.
Cechy:
- rodzaj: indukcyjna ładowarka bezprzewodowa
- input: 5V / 2A
- output: 5V / 750mA
- kabel micro USB w zestawie
- materiał: drewno
Wysokiej klasy papier znany ze swojej doskonałej jakości i przyjaznych dla środowiska atrybutów nadaje się do kserokopii, drukowania za pomocą drukarek atramentowych i laserowych oraz offsetowych preprintów.
7 zalet papieru Double A
- Gładka powierzchnia papieru zapewnia ostre i wyraźne wydruki oraz bezproblemowe drukowanie bez zacięć
- Wysoka nieprzezroczystość arkusza papieru zapenia możliwość zadruków dwustronnych.
- Wysoka biel zapewnia duży kontrast.
- Ostre krawędzie arkusza papieru.
- Nie zwija się, co zmniejsza zacięcia papieru w kopiarce.
- Mała zawartość pyłu w opakowaniu minimalizuje późniejsze koszty eksploatacji kopiarki.
- 500 arkuszy papieru w każdej ryzie
Double A
Zrównoważona produkcja, najwyższa jakość, inteligentny marketing
Double A (1991) Public Company Limited - firma została założona w 1991 roku, a zlokalizowana jest na centralnych równinach Tajlandii w prowincji Prachinburi. Młyn rozpoczął działalność w 1995 roku i aktualnie produkuje 600 000 ton papieru. Strategicznie położony 140 km od Bangkoku i 130 km od Laem Chabang Seaport, młyn Double A jest zbliżony zarówno do zrównoważonego źródła drewna, jak i ogromnego zbiornika wody deszczowej o pojemności 36 milionów metrów sześciennych, aby utrzymać ciągłą produkcję masy celulozowej i papieru. Szeroka gama produktów firmy rozciąga się od doskonałych papierów wielkoformatowych po innowacyjne produkty piśmienne i papiery o najwyższej jakości.
Dwustronny papier najwyższej jakości
Papier premium do druku dwustronnego marki Double A, wprowadzony w 2000 roku, był pierwszym papierm przeznaczonym dla klientów indywidualnych i przez 10 kolejnych lat był wiodącą marką w Tajlandii, dzięki swojej jakości i konsekwentnemu innowacyjnemu programowi komunikacji marketingowej. Częścią tego programu było opracowanie sloganu "No Jam... No stress", który był przekazywany zarówno w środkach masowego przekazu, jak i w kampaniach sklepowych, tworząc świadomość marki Double A i przenosząc produkt z kategorii zwykłęgo towaru do kategorii markowych produktów. W tym procesie Double A wspiera trwałe relacje z konsumentami oparte na zaufaniu, jakości, łatwości użytkowania, dostępności i zrównoważonych praktyk środowiskowych firmy oraz wkładzie w społeczności.
Papier z osobowością
Osobowość marki Double A podnosi produkt do wyższej kategorii niż tylko papier do kopiowania. Double A to Premium, Smart, Cosmopolitan, Witty, Reliable, Innovative i Professional - wszystko, czego chcą i potrzebują pracownicy biurowi na całym świecie. Zaufana marka i innowacyjny marketing Double A sprawiają, że uśmiechy pojawiają się na twarzach wszystkich użytkowników papieru.
Podwójna jakość - sekret tkwi w drzewach
Ostatecznym celem Double A jest międzynarodowa rozpoznawalność jako wiodącego dostawcy najwyższej jakości papieru do drukowania i kopiowania. Znakomita jakość i doskonała wydajność papieru Double A wynikają z wysokiej zawartości włókien - 30 milionów włókien na gram - z drzewek Double A Paper Trees, które są sadzone przez ponad 1,5 miliona rolników w całej Tajlandii. Unikalne właściwości włókien, które mogą być pozyskiwane tylko z drzewa Double A Paper Tree, zapewniają każdemu arkuszowi papieru niezmiennie wysoką gęstość wymaganą dla stabilności i gładkości - sekret doskonałego kopiowania wolnego od zacięć.
Kampania marketingowa "No Jam ... No Stress" pozwoliła wyróżnić markę i przekazać jej podstawowe wartości:
- Płynne kopiowanie bez zacięć
- Wysoka nieprzezroczystość dla drukowania dwustronnego
- Drzewa uprawne dla zrównoważonego, przyjaznego dla środowiska procesu wytwarzania papieru